BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, April 14, 2012

why cant we be friends?

assalamualaikum......


1030 pm,
penat nak menghabiskan subjek antimicrobs ni..
bahu dah mula sakit, sindrom biasa bila stress...sigh*
baring kat sofa kat ruang tamu, tempat biasa bila dah mula hilang fokus..
harini tv terpasang, sbb abah saja biarkan aku dengar selawat n qasidah kat tv al-hijrah.
bukan ni yang aku nak sampaikan..
dalam mendengar, aku on kan handphone yang tadi charge dan on9 sekejap konon nak tengok update apa-apa kat group.
akhirnya lagha pi tempat lain..
astaghfirullah..
dalam alunan selawat tu, Allah tunjukkan aku sesuatu.
Allah tu maha mendengar..mungkin ada hikmah yang aku masih diberi peluang untuk mengetahui sesuatu.

why cant we be friends
I seen you 'round for a long long time
I really 'membered you when you drink my wine
why cant we be friends
I seen you walkin' down in Chinatown
I called you but you could not look around
why cant we be friends
Sometimes I don't speak too bright
but yet I know what I'm talking about

why cant we be friend-war

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...