BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, March 5, 2011

friends come and go..

benda ni lumrah..betul..~
kawan datang dn kawan pergi..
tapi im a person yg takkan semudah tu lepaskan kawan yg paling rapat dengan aku..
coz as I always mention..
I value friendship more than anything..
and its hurt me each time bila korang pergi..
sbb i never let go of all those memories..
lagi-lagi diorang yang pernah ajar aku erti hidup ni..
pernah senang susah sama-sama dengan aku..

betul..manusia berubah..
towards something better i supposed..
but again..it hurt me when a friend left..
and it hurt me more when you left with dissapointment towards me..
and you dont even bother to clarify anything with me..
macam ni ke kawan??
tak puas hati dengan tindakan aku..please tell me..
and we'll sort this thing together..~
its true..its our feeling..
kalau sedih kita je yang tau..~
but then..sbb tu Allah hadirkan kawan dalam hidup kita..
sebagai pembantu kita dlm kesusahan..
sebagai org yg blh bantu kita kearah Dia..

tapi bila you never trust and appreciate a friend..
you'll lose the guide..
and bg aku..trust means friend..~

2 comments:

Zapper said...

Sama la. Nk jumpa kawan pun sy yg asyik kena ajak. Diarong pun x penah ajak sy kluar. Mayb kita x cukup penting bg diarong ataupun diarong jenis yg tidak melihat kawan sebagai aspek penting dlm hidup-Yee

cik hidayah said...

alorh yee..jgnlah tacing..a bit busy lah yee~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...